Selasa, Mei 22, 2012

Percutian Ke Cameron Highlands

Bestnya kalau bulan Mei aje mesti gi cuti-cuti. Sebabnya bulan Mei birthday Ieza. Tambahan pulak my dear ada bonus sikit, so gi cuti-cuti Malaysia ler. Tq my dear..... sebab dia pasti simpan budget untuk gi bercuti kalo dapat bonus. Ala... cuti-cuti Malaysia kat Cameron Higlands aje. Pergi hari Sabtu pagi 12 Mei dan petang Isnin baru balik. Di sana kami menginap di Natasya Resort. Memang best dok kat situ sebab sejukkkkkk dan pemandangan pun cantik. Balkoni yang besar, TV LCD yang ada ASTRO Ria, jadi leh tengok Mania. Cuma tak best dapat dua buah katil single. Nak cerita lebih pasal percutian ni malas la pulak. Lagipun semua orang mesti dah tahu apa yang ada kat sana dan apa aktiviti yang dibuat kalau ke Cameron Highlands. Biasala gi ladang teh, pasar malam, shopping strawberi, sayur-sayuran. Jadi, apa kata layankan aje gambar-gambar percutian dari Ieza...... Bye.

3 comments:

IntaNBerliaN berkata...

wah seronoknya.. kalu gitu, bln mei selalu pun xpa.. hahahh

Yumida berkata...

sronok nya...mmg bertuah bulan mei ni kan

ketikketok berkata...

Jom cuti-cuti unik Terapi Spa & Keluarga Mini Agro-Forestry Aromatherapy Village Cameron Highlands.