Khamis, Mei 31, 2012

Cuti sekolah yang BEST !!!

Minggu nie memang best pergi ofis. Sebab? Haa... mestilah pasal cuti sekolah yang bermula minggu nie selama 2 minggu. Jadi, saya happy kerana perjalanan saya ke ofis berjalan dengan lancar saja, tak perlu menempuh jalan yang sesak dan jem seperti biasa. Kalo tak mau tension dan stress saya. Mana taknya, saya bertolak dari umah jam 7:30 pagi dari Puchong, kadang-kadang sampai ofis di area LRT Kelana Jaya jam 9:30 pagi. Pastu, dah sampai ofis pasti ler bos tarik muka.
Lagi satu, saya kata best sebab saya keseorangan aje kat ofis ni. Bos saya gi holiday bersama anak-anak sempena cuti sekolah nie. Tak ke best tu. Saya leh wat sesuka hati saya..... Ini ofis saya yang punya....... hahahaha. Best ke? Bosan sebenarnya, kerna takde teman untuk diajak sembang. Tapi, nasib baik ada korang sumer walaupun hanya di alam maya. Apa-apa pun cuti sekolah memang best. Teringat plak masa zaman cuti-cuti sekolah dolu-dolu :)

0 comments: