Rabu, Jun 27, 2012

Hari sudah hujan....




 
 

Sumber photo:-Pakcik Google

Hari-hari hujan + banjir camni pun leh lagi nak menangkap gambarkan. Ish..ish..ish...
Barulah hari ni cuaca nak sejuk sikit, kalo tidak panas jer. Lebat jugak hujan kat luar ni. Nak gi kedai beli makanan pun takleh. Payung pun takde, tapi kalo pakai payung pun basah gak nih. Time hujan-hujan macam nie barulah terasa lapar... Kalau lah tetiba jer ada

 Sumber photo:-Pakcik Google



muncul depan mata kan bagus.
Bagaimana plak ngan cuaca kat tempat korang. Hujan tak??  
Photobucket

10 comments:

fieda berkata...

hujan jgk ni dari pukul 1.30 tadi..

msredcheesecake berkata...

teringat kepsi flamming crunch...huhuuu

Wanieys berkata...

mkn pizza pun sedap...kat kdh ni panas jer hihi

QueeN TerataI berkata...

peliknya sya rasa sgt kenyang nie.. hehehe

Kesuma Angsana berkata...

bagus lah hujan turun klu tidak panas berbahang KL ni

♥ Wina ♥ berkata...

tadi hujan kat bukit jalil-serdang nie..sejuk giler kat ofis sampai biru² kuku nie haaa

saya pulak tgh puasa uhuhhuuu

p/s; besarkan le gambar ckit..bru best nengok hehehehee

LYAfrina berkata...

kat kemaman ni..panas manjang

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Eryza..terima kasih singgah & follow blog k.atie ya.
Syiannya tgk muka Haziq cam n3 kat bawah tu...teruk gak mukanya cam kena cakar.
Agaknya ada budak2 yg sama kat situ..suka cakar muka dia kot!
Sedih lak k.atie tgk gambar2 tu semua:(

Ummi Iman berkata...

2 hari sblm ni baru hujan. Syukur sebab dah lama tak hujan. Rindu.

IntaNBerliaN berkata...

kat sini plak dah lama xhujan..