Ahad, Ogos 05, 2012

Morning semua......

Selamat pagi semua.... breakfast makan ape hari ni? Apa? Makan nasi lemak,
teh tarik....ish!ish!ish! Mana boleh, bulan Ramadan tak abis lagi.  Waktu2 gini ler nak teringat ngan makanan tu semua. Al-maklum la, bulan2 puasa ni makanan tu tak berapa nak glamer (kat rumah saya).  Entri hari ni takde citer menarik yg nak saya cerita, sekadar mengupdate blog yang makin hari kurang berseri. Dah lama tak update. Salah satu sebabnya, pasal PC kat ofis saya tu masih bermasalah lagi. Kan entri hari tu saya ada cerita.
Pagi ni saje nak cerita pasal menu berbuka semalam. Menunya adalah nasi ayam, my handmade tau. Hari2 cuti, rajin ler sikit nak memasak. Pastu adalah tinggalkan sikit untuk makan sahur. Nak tahu apa yang jadi? Terlepas waktu bersahur daaa.... tersedar jam dah menunjukkan angka 5:35....Huhuhuuu.... teringat2 kesedapan nasi ayam saya tu (siapa lagi nak cakap sedap, kalo bukan diri sendiri, ahaks...), tapi dah takleh nak makan. Takpe la, tinggalkan untuk anak- anak, tak perlu nak masak makanan lain dah. Dah ler ibu mereka ni malas... hehehe. Ini semua gara2 gi minum kopi kat Old Town tengah malam tadi la ni, pastu balik umah dah takleh nak tido. Pastu, layan TV tengok Sukan Olimpik sampai 2:30 pagi ngan my dear. My dear tu semua sukan dia layan, kalo dia tengok Tv, jangan harapla orang lain dapat pegang remote control. Sudah pastinya, channel sukan yang menjadi keutamaan. Tambahan plak kalo time tu ada drama menarik, ada plak game bola, jangan harap ler dapat tengok, memang grrrr..... :-).
Okeylah, saya nak layan citer Hikayat Putera Shazlan jap, lain kali kita bertemu lagi di lain entri yang entah bila akan muncul. My dear pun baru jer keluar gi kelas.... Jadi, aktiviti hari ni bergomol ngan anak-anak aje ler. Bye....
Photobucket

4 comments:

Ruse Sulaiman berkata...

Hampir2 terbabas juga pg td. Sampai rmh hampir pkl 2. Terus tidur. Tersedar pukul 5.18am. Masih sempat mkn nasi goreng yg dibungkus malam td sblm sampai rmh :)

Selamat berhujung minggu.

Unknown berkata...

oooramai gak yang terbabas yer..mujur saya masih sempat walau dlm 10 minit terakhir...gara2 tido lewat//..

MulutPayau berkata...

selamat hari raya...maaf zhir batin...

Unknown berkata...

nice blog dear..blogwalking...http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/