Isnin, Disember 26, 2011

Sembang pagi......

Salam pagi....

Baru hari ni berkesempatan nak update blog... Bukannya saya tak ada masa... tapi saya ni tak mahir langsung bab-bab blog nie. Blog nie dah lama ada... tapi tak berseri cam kuih seri muka tu....Setelah dok berminggu-minggu dok meng'google' cara-cara nak hiaskan blog.... ini aje hasilnya (buat masa ini la... lain kali saya google lagi... biar blog ni cantik berseri-seri cam tuan punya blog...hehehe) Tula.... lain kali kalo tak pandai, cari cikgu....boleh bertanya... ini tidak, malu konon. Kalo sesiapa ada idea camne nak bagi 'boom' kan blog nie bagi la tahu. Terima kasih jugak kepada sesiapa yang sudi menyinggah atau tersinggah ke blog saya nie. Sebagai orang yang baru nak belajar jadi blogger, kalo ada salah silap tolong tunjukkan..... Blog ini pun untuk suka-suka aje....dan harap-harap boleh menambah kawan.... Hahh...letih sungguh hari ni.... mana tidaknya, awal pagi keluar gi kenduri kahwin di Melaka....ni baru balik. Kononnya lepas kenduri kahwin, nak gi jalan-jalan Bandar Melaka, tapi hampeh... tak turun pun... jem giler-giler (kalo jem strawbery ke bluebery kenyang la jugak). Memandangkan dah letih... mata mengantuk... sampai di sini ajelah saya menaip..... Bye..

0 comments: